La Marzocco - ekspres do kawy Linea Micra Inox
Opis
Linea Micra, dzięki technologii dwóch bojlerów i zintegrowanej grupie zaparzającej jest stabilnym i wydajnym ekspresem. Produkcja handmade z wykorzystaniem najwyższej jakości komponentów, sprawia, że Linea Micra może pochwalić się trwałością i jakością, w kompaktowej formie. Podstawowe korzyści: krótki czas nagrzewania, prosta konfiguracja i portafilter typu "trzy w jednym": łatwy w czyszczeniu i gotowy na każdą okazję, szybko przełącza się między pojedynczą wylewką, podwójną wylewką i wylewką naked.
Technologia dwóch boilerów |
Konwertowalne portafiltry |
PID |
Kontrolki Informują o odpowiedniej temperaturze wody i jej poziomie. |
Wewnętrzna pompa Wbudowana w ekspres, wpływu na wydajność. |
Oświetlenie grupy Podkreśla proces ekstrakcji espresso. |
Zintegrowana grupa zaparzająca Pozwala utrzymać stabilność temperatury. |
Dysza Cool Touch Zawsze zimna dysza do spieniania mleka. Wygoda i bezpieczeństwo użytkowania. |
Zbiornik na wodę 2 litrowy zbiornik na wodę (ekspres nie wymaga stałego podłączenia do wody). |
Ekspres jest kompatybilny z aplikacją mobilną La Marzocco Home. Użytkownik, dzięki aplikacji, dostaje stały dostęp do interaktywnych wydarzeń i szkoleń z całego świata, które podpowiadają i uczą jak zaparzyć filiżankę idealnego espresso. Dzięki tej aplikacji smartfon staje się pilotem do włączania/wyłączania ekspresu, aktywowania i tworzenia cotygodniowych harmonogramów pracy. W ten sposób można rozgrzać urządzenie i przygotować je do pracy w odpowiednim momencie, bez zbędnego marnowania czasu i energii. Podczas korzystania z aplikacji, ekran telefonu staje się nowym wyświetlaczem ekspresu!
Przeczytaj więcej na blogu: LINEA MICRA - BRING THE CAFÉ HOME
Parametry techniczne:
Wysokość | 34,0cm |
Szerokość | 29,0cm |
Głębokość | 39,0cm |
Waga | 19kg |
Zasilanie | 230V/1P+Z+N |
Moc | 1850 W |
Pojemność boilera kawy | 0,25l |
Pojemność boilera pary | 1,6l |
Pojemność zbiornika na wodę | 2l |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.